Αντιδράσεις

Αντιδράσεις σε γεγονότα που με απασχολούν

(-)Negative Feedback to Apple about iPhone

Βλέποντας σήμερα τον χαμό που γίνεται από μερικά πρόβατα που έγραψα πρίν, σχετικά με το iPhone, ανέλαβα και έστειλα επώνυμα feedback στην Apple σχετικά με την ανυπαρξία ελληνικών στο iPhone 3G και στο Leopard.

Παρακάτω ακολουθεί αντίγραφο του feedback που έστειλα. Μπορείτε να στείλετε και εσείς μαζικά, ίσως ακουστούμε αν μαζευτούμε κάμποσοι. Επίσης καλό είναι όσοι δεν έχετε Apple ID, να πάτε να δημιουργήσετε και επίσης μετά να κάνετε register ΟΛΕΣ τις Apple συσκευές σας.

Link για το site που γράφετε feedback για το iPhone συγκεκριμένα.

Hello from Greece,
Today, August 22nd, Vodafone offers officialy(?) the iPhone 3G to the stores.
In Apple’s website this info isn’t updated.
Still the OSX on iPhone and iPod Touch don’t have greek keyboard. This is a shame for Apple and for it’s developers (I know there are greeks in the development teams of OSX for Macs and for the iPhone).

Now, I’m a user of all Mac platforms, and so far, I’m frustated with the stand that Apple keeps to it’s greek customers. The market here is growing like crazy, everywhere you look there is an iPod, a MacBook, an iPhone or iPod Touch… the only thing there isn’t there, is THE official support with the same rules that the rest of europeans have the last years. We don’t have greek keyboard, no greek translations on apps or the OS. Only volunteers like www.hello-macos.org that translate the OS and famous apps for FREE. At least, send them a typical “Thank you”. They’ll be glad that Apple can see their efforts.

Apple I though had the best philosophy in the industry, every year prooves me wrong.

Think of you, to be in a foreign country that no one writes in english or reads and also don’t understand you at all. Will you feel confortable? Now think all of those greek users that don’t know english (maybe it’s 20% o the population). Why you don’t offer them the right to have the most advanced OS today in their language? Or the most advance phone to be fully operatable?

Now imagine all the features that iPhone OS has, and you drop by 50% the capabilities cause of the lack of the greek localization and the greek keyboard that WE USE TO SEARCH, WRITE SMS, E-MAILS etc…. Since we pay even more than the rest of the world for your products, we have the RIGHT to demand what I just mention above. Now, think for a while all I’m saying and respond to me in a million years writting a typical e-mail, full with excuses.

Take care stranger and greetings from the forgotten country (aka Greece)
Vangelis Makridakis.

Ελπίζω να εισακουστώ, και ας μην αγοράσω iPhone για κάμποσους μήνες… με τέτοια στάση της Apple δεν πρόκειται να το κάνω. Βεβαίως όταν το κάνω θα παραμείνω στην Cosmote, όλοι ξεχνάμε τι έκανε η Vodafone πρίν 2 χρόνια…

Share

Συγκριτικό: Tellas Double Play VS Forthnet Double Play

Είναι καιρός να αναφέρω τις διαφορές μεταξύ των εταιρειών Tellas και Forthnet. Είμαι και επίσημα πελάτης και των δύο. Στην Tellas από τον περασμένο Νοέμβριο 2007 και στη Forthnet από χθές.

Και από τις δύο εταιρείες, έχω επιλέξει τα πακέτα Double Play. Την Tellas την έχω επιλέξει για το γραφείο, ενώ τη Forthnet για το σπίτι. Ας αναφέρω μικρές λεπτομέριες που κάνουν τη διαφορά, ανάμεσα στις δύο αυτές εταιρείες και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους καταναλωτές.

Το γραφείο το άνοιξα τον περασμένο Οκτώμβρη, με το που σύνδεσα τη τηλεφωνική συσκευή, δέχθηκα ένα τηλέφωνο από την Tellas (όχι ακριβώς την ίδια, αλλα έναν εξωτερικό συνεργάτη της, ονόματι Befon). Με πληροφόρησε μια τηλεφωνήτρια για τις λεπτομέριες της υπηρεσίας και δώσαμε ραντεβού με έναν courier για να παραλάβει τη βεβαίωση, ότι είναι δικιά μου η τηλεφωνική γραμμή, επίσης θα υπογράψω ένα συμβόλαιο και θα δώσω φωτοτυπία ταυτότητας θα βάλω τέλος και υπογραφές. Εκτός αυτού, θα πληρώσω και 8 ευρώ για τη μεταφορά των εγγράφων στην Tellas. Δέχτηκα, και την επόμενη εβδομάδα έγιναν όλα αυτά. Με ενημέρωσαν, ότι μέσα σε 1 μήνα θα έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία και θα μου έχει αποσταλεί και ο εξοπλισμός (ένα router με 1 Ethernet θύρα και 1 USB. Siemens SpeedStream 4200). Ο χρόνος περνούσε και μετά απο 40 ημέρες είχε αποσταλεί ο εξοπλισμός, ενώ μέσα σε 20 μέρες είχε ενεργοποιηθεί η υπηρεσία, χωρίς να έχω ενημερωθεί από την Tellas.

Έτσι και είμαι ενεργός χρήστης της Tellas, από τις 17/11/2007, ενημερώθηκα αρχές Δεκέμβρη, όταν μου ήρθε και το router. Να επισημάνω επίσης, ότι για 2 ημέρες δεν μπορούσαν να με καλέσουν στο τηλέφωνο λόγω μεταφοράς από τον ΟΤΕ στην Tellas. Ακουγόταν ο κλασσικός βόμβος στον καλούντα, ενώ η συσκευή δεν δεχόταν την κλήση στο νέο κέντρο, γιατί απλά καλούσε στον ΟΤΕ….

Η σύνδεση στο internet κλειδώνει στα 16ΜΒbit, υπάρχουν αποσυνδέσεις συχνές και προβλήματα με τη τηλεφωνία. Τα καλώδια στο γραφείο είναι ολοκαίνουργια, το boxάκι του ΟΤΕ είναι ακριβώς έξω απο το γραφείο μου. Οι αποσυνδέσεις είναι γενικές, δεν οφείλονται στον εξοπλισμό, ούτε σε ένα συγκεκριμένο κέντρο. (Εγώ ανοίκω στο κέντρο της Αριάδνης).

Τα παράπονά μου στην Tellas είναι αλλεπάλληλα, τηλεφωνικώς (με αναμονή κατα μέσο όρο γύρω στο 20λεπτο), εγγράφως με FAX και μέσω e-mail στην υποστήριξη πελατών. Αποτέλεσμα? Τίποτα, όπως ήταν, είναι. Δυστυχώς θα είναι και στο μέλλον. Φταίει στο ότι, η εταιρεία και οι εργαζόμενοί της, τώρα που ενώθηκαν με την άλλη αποτυχία, τη Wind, νομίζουν ότι ώς δια μαγείας, θα λυθούν τεχνικά προβλήματα και ότι τα πάντα θα λειτουργούν τέλεια, δίχως κόπο, δίχως παράπονα από αγανακτησμένους πελάτες… Είναι μάλλον χαζοί να τα νομίζουν αυτά. Περισσότερο χαζοί είναι οι συνεργάτες της Tellas, βλέπε Befon. Μια εταιρεία με τηλεφωνήτριες. Σε παίρνει νοικοκυρά από το σπίτι σου, και σε κάνει expert στις τηλεπικοινωνίες. Όταν με είχαν πάρει τηλέφωνο στο σπίτι, για να βάλω και εκεί, Tellas… με μερικές ερωτήσεις που τους έκανα, δεν είχαν απάντηση, το μόνο που έλεγαν είναι ότι “έχουν αλλάξει τα πράγματα και οι υπηρεσίες έχουν ανανεωθεί τώρα που έγινε αυτή η συνεργασία με τη Wind”. Υποσχέσεις, υποσχέσεις και σάλτσα, για να βάλουν στη τσέπη 8 ευρώ από το κάθε συμβόλαιο που εκδίδουν και δεν ξέρω πόσα από την Tellas για την ένταξη ενός ακόμη θύματος στο πελατολόγιο της εταιρείας. Όταν με ξαναπάρουν τηλέφωνο από τη Befon, θα τα ακούσουν όπως πρέπει, με λόγια που δεν μπορώ να γράψω εδώ…

Ας περάσω στην άλλη εταιρεία, τη Forthnet.

Επέλεξα τη Forthnet, λόγω του φίλου μου του Κώστα. Στη Forthnet ήμουν πίσω στο 1997 πελάτης, τότε με σύνδεση στα 33.600bps που έπειτα αναβαθμίστηκε στα 56.000bps. Από τότε, στο σπίτι χρησιμοποίησα σχεδόν όλες τις εταιρείες (providers), ΟΤΕ, HOL και Altec Telecoms μέχρι πρόσφατα. Είχα γραμμή ISDN μέχρι χθές, πράγμα άχρηστο στη σημερινή εποχή για οικιακή χρήση. Τέλος πάντων.

Στα μέσα Ιουλίου, πήγα στο κεντρικό κατάστημα της Forthnet εδώ στο Ηράκλειο, είχα μαζί μου φωτοτυπία ταυτότητας και ένα λογαριασμό του ΟΤΕ. Μέσα σε 15λεπτά είχα συμπληρώσει την αίτηση για Double Play. Ο πωλητής εκεί, μου παρέδωσε ΑΜΕΣΑ τον εξοπλισμό. Ένα router D-Link DSL-2640B που έχει 4 θύρες Ethernet και είναι και Wireless G με parental control 5 αστέρων.

Μέσα από SMS στο κινητό μου, ενημερωνόμουν για την κατάσταση της αίτησής μου και το πότε εκτιμάται η ενεργοποίησή της. Επίσης μέσω του συνδέσμου www.forthnet.gr/adslstatus μπορούσα να βλέπω αναλυτικά το πότε θα γίνει το κάθε τί, ή έγινε ήδη.

Μέσα σε 20 ημέρες ενεργοποιήθηκα. Το router είναι πολύ καλής ποιότητας, η σύνδεση κλειδώνει στα 18-19MBit και η αδρανοποίηση της τηλεφωνικής συσκευής ήταν για λίγες μόνο ώρες.

Τέλος να πω ότι η εξυπηρέτηση της Forthnet είναι άκρως ικανοποιητική. Για αυτές τις 20 ημέρες που είχα μείνει χωρίς provider, δέχθηκαν δίχως να ρωτήσουν και πολλά πολλά, ή να με χρεώσουν, να μου δώσουν σύνδεση ADSL ως ότου ενεργοποιηθεί η συνδρομή μου στο Double Play. Το μόνο που ίσως ξενίζει είναι ότι, κάθε 3 μέρες, έπρεπε να πάρω τηλέφωνο και να ζητήσω παράταση στη Demo σύνδεση. Η αναμονή με την εξυπηρέτηση πελατών, είναι γύρω στα 2-3 λεπτά. Άμεσα ενεργοποιείται ξανά η σύνδεση Demo και μπορείς να έχεις internet χωρίς να πληρώσεις ούτε ευρώ… άσε που δεν υπάρχουν πιά μηνιαίες συνδρομές, παρα μόνο τρίμηνες και πάνω, από όλους τους providers.

Σε περίπτωση που χρειαζόταν να βαθμολογήσω τις 2 αυτές εταιρείες, αυτή η βαθμολόγηση θα ήταν:
Tellas 3/10
Forthnet 9/10

Αυτή την εμπειρία μου τη καταγράφω στο blog μου για να ενημερώσω και μόνο. Υπάρχουν πολλά λαμόγια εκεί έξω. Όταν σας καλούν από την Tellas, να ξέρετε ότι θα πληρώσετε και το συμβόλαιο, γιατί πολύ απλά, δεν είναι η Tellas που σας καλέι, αλλα μία εταιρεία-φάντασμα, ονόματι Befon. Η απόδειξη που θα λάβετε είναι ένα πρόχειρο χαρτάκι, ο courier που θα σας φέρει τα χαρτιά δεν είναι κάποιας γνωστής εταιρείας, αλλά κάποιο παιδί που έστειλε αυτή η εταιρεία, με το παπάκι του, να κάνει διακοπές για 1 μήνα και να βγάλει το χαρτζηλίκι του τρέχοντας πάνω κάτω… έχω μιλήσει μαζί τους 2 φορές και ξέρω απο πρώτο χέρι.

Προσοχή λοιπόν στις απάτες και στην επιλογή εταιρείας που θα κάνετε. Οι τιμές είναι ίδιες, οι υπηρεσίες όμως και ο εξοπλισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.

Edit 6/8/2008: Με χαρά βλέπω ότι σε αναζήτηση στο Google για Tellas Double Play και για Forthnet Double Play, το blog βγαίνει στη πρώτη σελίδα 🙂 Έτσι όλο και περισσότεροι ίσως μάθουν τις διαφορές των 2 εταιρειών.

Share

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close