Web Design

Νέα σχετικά με web development και design

Ανεπανάληπτες προσφορές για νέα websites από την Ax-Easy

Από σήμερα και μέχρι 31/12/2010 η εταιρεία μας προσφέρει ανεπανάληπτες προσφορές για κατασκευή νέων websites. Για να δείτε αναλυτικά τον τιμοκατάλογο και τις υπηρεσίες που παρέχονται, επισκευθείτε την ανάλογη σελίδα στο εταιρικό μας site.

Στις τρέχουσες προσφορές μπορεί να ενταχθεί και κάποιο υπάρχον website που πρέπει να αναβαθμιστεί ή να αλλάξει και από στατικό π.χ. να μετατραπεί σε δυναμικό.

Σημειώνω ότι ΟΛΕΣ οι κατηγορίες που αναφέρονται στη σελίδα των προσφορών, περιλαμβάνουν δυναμική διαχείριση στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ και στόχο έχουν αυτές οι προσφορές, να κάνουν και τον πιο σκεπτικό υποψήφιο πελάτη μας να μη διστάσει να μας καλέσει ώστε να ξεκινήσουμε τη συνεργασία μαζί του.

Γνωρίζουμε ότι η οικονομική κατάσταση που μας επέβαλαν να περάσουμε όλοι μας είναι δύσκολη, έτσι και αποφασίσαμε να ρίξουμε τις τιμές μας για αυτό το μικρό χρονικό διάστημα και να βοηθήσουμε αυτούς που χρειάζονται το διαδίκτυο ώστε να ανοίξουν νέες πόρτες για την επιχείρησή τους.

Περιληπτικά η λίστα με τα είδη websites που αναλαμβάνουμε να κατασκευάσουμε, είναι:

  • Δυναμικό προσωπικό site ή Blog
  • Δυναμικό εταιρικό site
  • Δυναμικό online store για ηλ.εμπόριο
  • Portal ή Online κοινότητα με δυναμική διαχείριση
  • Δυναμικό Full Flash site με πλήρη διαχείριση

Ελπίζω να βάλουμε και εμείς σαν εταιρεία ένα μικρό λιθαράκι στην ανάπτυξη του διαδικτύου στην Ελλάδα, κάνοντας πιο προσιτό το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός επαγγελματικού ή προσωπικού website.

Για απορίες και ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ax-Easy μέσω της online φόρμας επικοινωνίας.

Share

Νέα χρονιά, νέα πράγματα.

Χρόνια πολλά σε όλους σας, we’re back in business 🙂
Την ερχόμενη εβδομάδα θα έχουμε έτοιμο το νέο site μας στη γνωστή διεύθυνση www.ax-easy.com. Η νέα δομή είναι απλούστερη, με περισσότερη ύλη και νέες τεχνολογίες στο σχεδιασμό και τη λειτουργία της.

Τα κείμενα θα είναι σε 2 γλώσσες όπως και τώρα, με πρώτη γλώσσα την αγγλική, θα υπάρχει FAQ για αυτόματες απαντήσεις στις γενικές ερωτήσεις σας, θα είναι πιό ευανάγνωστο ειδικά από φορητές συσκευές όπως Netbooks και iPhones και κατα 99% θα είναι Flash Free. Αυτό έγινε για τον απλό λόγο της ταχύτητας, της συμβατότητας με το iPhone Safari και για το ότι σήμερα η Javascript κάνει πολλά πράγματα που παλαιότερα έκανε μόνο το Flash.

Το newsletter θα εκσυγχρονιστεί περισσότερο και θα εμπλουτιστεί με νέες δυνατότητες. Η φόρμα επικοινωνίας θα έχει θέματα να επιλέξετε για τον λόγο επικοινωνίας και μεγαλύτερο χάρτη της τοποθεσίας μας.

Δευτέρα ή Τρίτη θα είναι στον αέρα και θα ήθελα να το επισκευθείτε 🙂

Τέλος, είμαι πολύ χαρούμενος γιατί μετά από πολλά χρόνια απέκτησα στις γιορτές μια DSLR κάμερα που τόσο πολύ εγώ και η Έφη μου θέλαμε από καιρό. Δεν είναι νέα, είναι όμως δοκιμασμένη και με πάρα πολλές δυνατότητες και άριστες κριτικές (dpreview, Thoman Hogan, Ken Rockwell) (για την εποχή της – τέλος του 2006 που κυκλοφόρησε). Η Nikon D200 είναι μέλος της οικογένειάς μας και ελπίζω στις επόμενες μέρες να μπορέσω να σας δείξω μερικές φωτογραφίες που προγραμματίζουμε μαζί με την Έφη μου, να πάρουμε από το όμορφο Ηράκλειο. Επίσης σκεφτόμαστε να γραφτούμε στην Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Κρήτης και να μάθουμε νέα πράγματα και τεχνικές 🙂

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη σε ότι κάνετε!

Share

Google Wave

google-wave-logo

Σήμερα μόλις ενεργοποιήθηκε το invitation που είχα από την Google και ενεργοποίησα το Google Wave. Μπορεί να σας φανεί κάπως “βαρύγδουπο” αλλά, πιστέψτε με, το Google Wave θα γίνει το μοναδικό εργαλείο επικοινωνίας φίλων, συνεργατών, οικογένειας, εταιρειών κτλ στο κοντινό μέλλον και ίσως “σκοτώσει” το Facebook, το MSN Messenger, το Skype (αν ενσωματωθεί το Google Voice) και άλλα δίκτυα.

Συνδυάζει το Social Networking με στοιχεία ενσωματωμένου e-mail και real time chat, όλα αυτά σε ένα παράθυρο ενός σύγκρονου browser (βλ. Firefox, Chrome, Safari και ίσως IE8). Αυτή τη στιγμή, ο καθένας που έχει ενεργοποιήσει το λογαριασμό του στο Google Wave, έχει 20 προσκλήσεις ώστε να καλέσει φίλους, οικογένεια ή συνεργάτες ώστε να μπούν και αυτοί στο νέο κύμα (wave) της Google.

Μπορείτε μέσα από το Google Wave να συνομιλήσετε με ανθρώπους που δεν μιλάνε την ίδια γλώσσα με εσάς, μέσω ενός real time translator! Μπορείτε να συντονίσετε συναντήσεις για την παρέα σας σε real time, μπορείτε να αναπτύξετε ένα project μαζί με τους συνεργάτες σας, μπορείτε να κάνετε πάρα πολλά, εύκολα, γρήγορα και πάνω απ’όλα, σε ένα παράθυρο.

Να συγχαρώ τη Google που για άλλη μια φορά δείχνει το δρόμο της απλότητας και του λυτού σχεδιασμού που μέσω τεχνολογιών Ajax δίνει ένα άλλο “κύμα” στο web.

Παρακάτω παραθέτω 2 videos για να καταλάβετε τι είναι πραγματικά το Google Wave:

Doctor Wave Intro to Google Wave

Google Wave: 15 features

Share

Κατηγορίες Πελατών (αναδημοσίευση)

Σήμερα γράφει το Smashing Magazine ένα άρθρο-αφιέρωμα στις κατηγορίες πελατών στον τομέα του design.


Ακολουθεί αντίγραφο όπως είναι γραμμένο στα αγγλικά:

In business, being able to read people and quickly get a sense of who you’re dealing with is an invaluable skill. It turns your encounter with a client into an opportunity to catch a glimpse of the upcoming project and how it will need to be handled. It is one of the building blocks of a professional relationship.

In today’s digital age, the arena has shifted to the Web, and the online office space that most freelancers inhabit limits personal interaction. Though sussing out a client’s personality via online communication is difficult, it still remains an invaluable tool in your arsenal.


Image by Salva Barbera.

In the freelancing field, you will encounter a range of client types. Being able to identify which you are dealing with allows you to develop the right strategy to maximize your interactions with them, and it could save your sanity. Below is a list of the most common personality types and the tell-tale signs that will tip you off.

The Passive-Aggressive


Image by John Philip.

This is the client who is very passive when you ask for initial input, but when you submit the finished product, they aggressively attack it, demanding a lot of detailed changes, both major and minor. They had an idea of what they wanted all along but kept it mostly to themselves. Even though they showed appreciation of certain ideas and elements throughout the development process, do not expect the passive-aggressive client to keep any of them as they send revisions your way.

Identifying Characteristics

  • Communication is mostly one-sided and unhelpful during project development.
  • Makes statements such as:
    • “I’m not really sure what we’re looking for.”
    • “Just do something that would appeal to us generally.”
    • “You totally missed the point of what we wanted.”

How to Deal

Patience is the key. Expecting the last-minute requests for revisions may soften the blow of the client’s aggressive behavior. Keep your original layered design intact so that you can easily refine and change it later (not that you wouldn’t, but it does happen). Also, make sure your contract specifies a limited number of revisions.

The Family Friend


Image by Celiece Aurea.

This is the client whom you have known for years either through personal or family interaction, and this connection has landed you the job. The relationship will be tested and perhaps marred forever by what could very well be a nightmare of a project. This family friend believes he deserves a “special” price and unbridled access to your work. They will sometimes unwittingly belittle your work or not take it seriously because of their personal connection to you.

Identifying Characteristics

  • These clients are easy to identify because… well, you know them.
  • Makes such statements as:
    • “Could you just throw something together for me?”
    • “I don’t want you to think that just because I know you I want you to cut me a deal.”
    • “You’re going to charge me what?! But we go way back!”

How to Deal

The way to deal with this client depends on how well you know them and how much you value your relationship with them. But remember that anyone who would take advantage of such a relationship is not truly a friend, so respond accordingly. An honest approach could end up saving the relationship. But start off with a professional, not personal, tone, and they may follow your lead. Of course, if you truly value the relationship, you may want to pass on the job altogether.

The Under-Valuer


Image by Maxime Perron Caissy.

Like the family friend described above, this client will devalue your creative contributions. But there is a difference: you do not actually know this person. There is no rationale for their behavior. They feel they should get a “friend’s” pricing rate not because they want to be friends with you, but because they do not see your work as being worth that much… even if they couldn’t do it themselves. Not coming from a creative background or even having had exposure to the arts can mar someone’s appreciation of the work that you do. After years in our field, we make it look easy, and that is what the under-valuer sees.

Identifying Characteristics

  • Does not respond to questions in a timely fashion.
  • Makes such statements as:
    • “It’s not like it takes much effort on your part.”
    • “Couldn’t you just throw something together for me?”
    • “How hard can this really be?”

How to Deal

Confidence is key here. You know what your work demands and how well you do your job. The under-valuer will recognize this confidence. Don’t back down or concede a point to the client when discussing your role in the project. Standing firm will establish the professional and respectful tone you deserve. If the client does not respond in kind, cut your losses and decline their project.

The Nit-Picker


Image by Bob Smith.

This client is never fully satisfied with the work you do and will constantly pick on minor details here and there that they dislike and want changed. Do not be surprised if they ask you to change these same details over and over ad nauseam. It is not a sign of disrespect (as it is with the other clients), but simply the nature of the person. They may have been burned in some other project and are now unsatisfied with everything in their path, including your work.

Identifying Characteristics

  • Complains almost consistently about unrelated things.
  • Personal outlook comes with a scathing bite.
  • Makes such statements as:
    • “How hard is it to [fill in the blank with any rant]?”
    • “I’m really not sure about this element here. It just doesn’t pop!”
    • “I don’t think you are really getting it.”

How to Deal

Once again, patience is important (especially if you have some sadistic reason for taking on nit-picking clients). Try to detach yourself from the project as much as possible, so that the constant nit-pickery does not affect you personally. It is easy to feel hurt or get defensive when your work is repeatedly questioned, and you may begin to doubt your skill. But understand that this is not about you or your talent; it is simply a personality trait of the person you are dealing with. And once again, protect yourself in the contract.

The Scornful Saver


Image by Ivan Petrov.

This client has similarities to the nit-picker and under-valuer but is actually impressed with your work and skill set. The criticize you merely to undermine your confidence in an attempt to lower your pricing rate. Unlike some other client types, the scornful saver understands creative people and their processes. But they are cheap and manipulative, and their scheme may have worked in their favor once or twice in the past. So, they continue to subtly abuse the people they hire in the hope of saving every last penny.

Identifying Characteristics

  • Compliments always come with a less-than-flattering qualifier.
  • Takes time to respond to questions, sometimes making you ask more than once.
  • Makes such statements as:
    • “I really like what you’ve done overall, but I’m unsure about one or two things.”
    • “You may not have gotten exactly what we’re looking for, but you’re close.”

How to Deal

Once again, it is all about confidence. Having a solid understanding of your field and being confident in your knowledge and abilities will keep this client’s manipulation in check. Standing your ground and even calling the client on some of their tactics could shift the balance of power over to you. Be prepared to walk away from the project if the disrespect and manipulation continues. There will be other projects and other clients.

The “I-Could-Do-This-Myself”-er


Image by Maria Beliakova.

Where to begin… When this client farms a project out to you, they make clear to you that they know how to do what they’re hiring you to do but that just don’t have the time to actually do it. They may be working at a firm or an entrepreneur; either way, you are there to pick up their slack. If they’re at a firm, you could be in for an interesting situation; they were likely hired for their particular style and proposals, and now you will have to please two sets of people: the person who hired you and the people who hired him.

Identifying Characteristics

  • Will generally be (or look) hectic and rushed.
  • Communication from them often takes the form of short bursts of information.
  • Makes such statements as:
    • “I could easily handle this if my schedule weren’t so full.”
    • “Really? Not sure that’s the direction I would’ve gone in, but whatever.”
    • “Remember, you are filling my shoes, and they’re pretty big.”

How to Deal

The “I-Could-Do-This-Myself”-er will likely have recognized your talent and skill right away, which is why they hired you. They merely want you to know that this project (and thus you) is not above their ability. And though these reminders will grate on you periodically, they will let you run with your ideas, perhaps offering suggestions or feedback on the final design.

The Control Freak


Image by Michal Zacharzewski.

This client desperately needs to micro-manage every little detail of the project, no matter their qualifications. No decision may be made without their explicit input and approval. This tiresome client forces himself into your workflow, heedless of either invitation or protest, and will demand access to you at whim. The concepts of boundaries and strict work processes are easily lost on the control freak, who constantly disrupts the flow. They may also believe you lack dedication or preparedness, further reinforcing their need to interfere.

Identifying Characteristics

  • Initial contact is long, detailed and one-sided, with little input sought from you.
  • Your input remains unsought as the project pushes forward.
  • Makes such statements as:
    • “This way we can keep in contact 24/7 in case you have any questions, or I do.”
    • “I really know best what is right for the project and what is not.”
    • “What do you mean, I’m distracting you? I am the only thing keeping this project on track!”

How to Deal

If you absolutely must take on this client, for whatever reason, resign yourself to the fact that you will not be steering at any point. You will have to detach yourself from the work because you will have no control at all. You will merely be constructing, not designing, so just let go and let it happen. You may want to exclude this project from your portfolio.

The Dream Client


Image by Piotr Lewandowski.

This client, widely dismissed as a myth, does in fact exist and understands the full scope and artistry of your work. They value your role and creative contributions and want you in the driver’s seat as soon as the project gets underway. They are timely with responses and payments… payments that they did not “negotiate” but rather accepted for what they are. They reflect on your suggestions and have confidence in your capabilities.

Identifying Characteristics

  • Is enthusiastic about the project and your involvement in it.
  • Communication shows awareness of and respect for your role.
  • Makes such statements as:
    • “Here’s the brief we prepared. The rest is pretty much up to you.”
    • “We like what we’ve seen and trust you’ll do great things for us.”

How to Deal

Don’t brag! Just enjoy the ride and hold on to them for as long as you possibly can!

Wrap-up

Being able to identify the type of client you are dealing with will prepare you for the job ahead. It will also help you decide whether to accept the job in the first place. Your contract will reflect the power dynamics of the project, so the more you know about the client, the better able you will be to adjust the contract as necessary. Have you come across other types of clients in your freelancing career? Please let us know in the comments.

Further Resources

Because contracts are such an important tool, here are some resources to help you draft them.

(al)

Όλοι όσοι είμαστε στο χώρο χρόνια, έχουμε δουλέψει με τέτοιους πελάτες. Αναδημοσιεύω το άρθρο ώστε να βοηθηθούν παιδιά που ίσως τώρα ξεκινάνε και δεν ξέρουν πως πρέπει να αντιμετωπίσουν τον εκάστοτε πελάτη. Τέλος να προσθέσω άλλη μία κατηγορία που περιγράφει κάποιος σε ένα comment τους άρθρου.

The Promiser

They are cheap and know it, but try to make up for it by promising future projects and will pay you well when things take off. They may bring you many small projects, as long as you hold up your end of the deal, which is to keep prices low and quality high. If your prices don’t mach their budget constraints, they take it personal and may walk out on you.

Identifying Characteristics

  • – Overly enthusiastic about the project and self-pitying about the cost
  • – Makes you think they’re doing you a favor
  • – Makes such statements as:
    “Once we get this finished, big things are going to happen.”
    “You and I are going places”
    “If this does well, I’ve got a lot more work for you.”

How to Deal

Again, confidence. “The promiser” may tickle your ears when things are slow, but keep in mind the opportunity cost when dealing with them. Don’t feel bad about sticking to your price points, even if they go somewhere else.

Καλές δουλειές 🙂

Share

Το Blog σας, πώς φαίνεται από το iPhone?

Εμένα πάντως από τώρα φαίνεται έτσι στο iPod Touch μου:

wptouch

Αυτό είναι εφικτό, μέσω του plug-in που ονομάζεται WPTouch και είναι διαθέσιμο και από το site του WordPress. Το εγκατέστησα μόλις τώρα και μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό.

Το plug-in δίνει τη δυνατότητα σε αυτόν, που μέσω του Safari του iPhone OS, να δει το blog σας σαν να ήταν φτιαγμένο για τη δημοφιλή συσκευή. Έχετε τη δυνατότητα ως επισκέπτες να δείτε και το κανονικό theme του εκάστοτε blog, πατώντας την ανάλογη επιλογή που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης.

Οι δημιουργοί του, ετοιμάζουν και νέα έκδοση όπου οι χρήστες θα μπορούν να ανεβάζουν τις δικές τους εικόνες για τις λειτουργίες του blog τους. Για παράδειγμα εγώ, έχω ανεβάσει το εικονίδιο που χρησιμοποιώ και ως favicon, για να είναι αναγνωρίσιμο το blog όταν το προσθέσετε στο Home Screen σας.

Το WPTouch διαθέτει πολλές επιλογές που θα βρείτε μετά την εγκατάσταση του στην καρτέλα Settings, στο Dashboard του WordPress 2.7. Είναι άκρως παραμετροποιήσιμο και μπορείτε άνετα να το αλλάξετε ώστε να ταιριάζει στο υπάρχον theme του blog σας, αρκεί να έχετε κάποιες γνώσεις από web design και developing 🙂

Η εγκατάσταση του plug-in είναι απλή και δεν υπάρχει κίνδυνος στο να χαλάσει κάποια λειτουργία του blog σας ή του theme του. Για να εκγατασταθεί η version 1.7.5 απαιτεί την έκδοση 2.3.x και πάνω του WordPress.

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους ενδιαφέρονται να κάνουν εύκολη την προβολή του Blog τους, για τους επισκέπτες που χρησιμοποιούν το iPhone ή το iPod Touch τους.

Share

Widarco – Το ένα και μοναδικό social photo quiz!

Εδώ και λίγες μέρες ο Πέτρος Λαζαρίδης έχει δημοσιεύσει ένα νέο online παιχνίδι – photo quiz. Το όνομα αυτού: Widarco.

Στο Widarco υπάρχουν δημοσιευμένα quiz ή αλλιώς widarcos όπου χρήστες έχουν ανεβάσει και περιμένουν απλώς εσάς και εμένα να τα αποκαλύψουν.
Μετά την εγγραφή σας, πηγαίνετε στο “account” και μετά πατώντας το “Post new widarco” γράφετε τον τίτλο που δεν πρέπει να αποκαλύπτει αυτό που θέλετε να βρουν, το ίδιο κάνετε και στην περίληψη. Μετά γράφετε στα tags λέξεις κλειδιά που περιγράφουν την εικόνα σας και ανεβάζετε 2 φωτογραφίες. Η πρώτη είναι αυτή που θα βλέπουν όλοι οι χρήστες και θα μαντέψουν για το τι κρύβεται ή φαίνεται στην εικόνα. Δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 400pixels σε μέγεθος η μικρή εικόνα. Τέλος ανεβάζετε τη μεγάλη εικόνα όπου και θα εμφανίζεται σε όσα widarco έχουν γίνει “revealed”.

Όποτε κάποιος κάνοντας comment, πατήσει το “reveal attempt” θα έρθει σε εσάς ένα email όπου θα σας ανακοινώνει ότι κάποιος ίσως βρήκε το κρυμμένο αντικείμενο στην εικόνα σας. Τότε με link πηγαίνετε στο widarco σας, και επιβεβαιώνετε ή απορρίπτετε. Σε περίπτωση που είναι σωστό, θα εμφανίζεται η μεγάλη εικόνα πατώντας στο εικονίδιο που έχετε ήδη ανεβάσει.

Σε κάθε περίπτωση το site θα μπορούσε κάλλιστα να δημιουργήσει ένα social network όπου διάφοροι ιστότοποι θα μπορούσαν να κάνουν διαγωνισμούς με θέματα εικόνας, φωτογραφίας, graphic design κτλ.

Εύχομαι καλή τύχη στην προσπάθεια του Πέτρου και προσκαλώ όσους θέλουν να κάνουν εγγραφή και να ανεβάσουν τα δικά τους widarcos 🙂

Share

Map Me In – Μπείτε και εσείς στον χάρτη! – ΔΩΡΕΑΝ!

mapmein_screenshot2

Από σήμερα μπορείτε να μπείτε και εσείς στον χάρτη ΔΩΡΕΑΝ!

Επισκευθείτε το Map Me In και κάντε εγγραφή. Προσθέστε την επιχείρησή σας, επιλέξτε όποιο πακέτο θέλετε και ανεβάστε τη φωτογραφία της ή το λογότυπο της, μέσα από τη διαχείριση. Εκεί θα βρείτε και τις ρυθμίσεις για να προσθέσετε στον χάρτη την έδρα όπου στεγάζεστε.

Τα πακέτα άλλαξαν και προστέθηκε η δωρεάν καταχώρηση σήμερα μόλις. Τώρα περιληπτικά οι επιλογές έχουν ώς εξής:
Πακέτο 1: Δωρεάν καταχώρηση επιχείρησης με 1 φωτογραφία και χάρτη.
Πακέτο 2: 50ευρω/έτος με 3 φωτογραφίες, χάρτη και ενσωμάτωση του χάρτη στο Google Maps και στο Google Earth.
Πακέτο 3: 150ευρ/έτος με 3 φωτογραφίες, χάρτη, ενσωμάτωση του χάρτη στο Google Maps, στο Google Earth και εμφάνιση της επιχείρησης στους διαφημιζόμενους του νομού όπου βρίσκεται.

Για πακέτα που απαιτούν πληρωμή, υπάρχουν οι επιλογές του PayPal, πιστωτικής κάρτας, τραπεζικής κατάθεσης και μετρητών στην έδρα της Ax-Easy .

Ελπίζω όλοι οι επαγγελματίες στην παρέα μας, να κάνουν καταχώρηση ώστε να “μπούν στον χάρτη” και να είναι εύκολο να βρεθούν από πελάτες που ίσως δεν γνωρίζουν την περιοχή που εδρεύει η επιχείρησή τους.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου ή κάνετε comment εδώ ώστε να λυθεί το συντομότερο δυνατόν. Η υπηρεσία είναι σε έκδοση RC δηλαδή Release Candidate Smile Η τελική μορφή της θα είναι έτοιμη σε μια εβδομάδα το αργότερο.

Ευχαριστώ και σας περιμένω όλους!
Βαγγέλης.

Share

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close